+ 420 606 510 083 info@apartman-lazne.cz

Ceník

osoby v apartmánuod 1 do 7 nocí od 8 do 14 nocí od 15 do 21 nocí
1 osoba v apartmánu1100 Kč osoba/noc1000 Kč osoba/noc900 Kč osoba/noc
2 osoby v apartmánu550 Kč osoba/noc500 Kč osoba/noc450 Kč osoba/noc
3 osoby v apartmánu500 Kč osoba/noc450 Kč osoba/noc400 Kč osoba/noc
4 osoby v apartmánu450 Kč osoba/noc400 Kč osoba/noc350 Kč osoba/noc
  • místní poplatek z pobytu ve výši 50,-Kč/ osoba na den je vybírán v hotovosti při příjezdu
  • během letních prázdnin (červenec, srpen) je možné rezervovat pouze týdenní pobyty So – So
  • děti do 2 let bez nároku na lůžko – zdarma (možnost bezplatného zapůjčení dětské postýlky a židličky)
  • děti do 6 let v doprovodu min. 2 dosp. osob – 50% sleva
  • dodatečné lůžko/přistýlka 350,-Kč/osoba/noc
  • domácí mazlíčci (po předchozí domluvě) 50,- Kč/noc
  • v ceně ubytování je zahrnuto povlečení, ručníky a závěrečný úklid
  • bezplatné parkování před domem
  • po domluvě možnost bezplatné uschování kol v garáži
  • dlouhodobé pobyty po domluvě

Platební podmínky

Rezervace se stává závaznou po obdržení zálohy ve výši 50% z ceny pobytu, a to nejdéle do 5 pracovních dnů od potvrzení rezervace. Bankovní účet ČSOB č.ú: 214562009/0300. Jako variabilní symbol uveďte datum příjezdu: Např. 02052021. Do poznámky uveďte Vaše jméno. Doplatek je splatný v den příjezdu v hotovosti. Pokud nebude záloha uhrazena v termínu splatnosti, předběžná rezervace zaniká.Do 14-ti dní od uzavření smlouvy můžete od této smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv poplatků.

Za každý pronajatý apartmán je možné vybírat zálohu ve výši 1000 Kč (na případnou ztrátu klíčů, poškození zařízení pokoje apod.), vratnou při odjezdu.

STORNO POPLATKY:

  • Při zrušení rezervace 21 – 15 dní před příjezdem je účtován storno poplatek ve výši 15 % z celkové výše pobytu.
  • Při zrušení rezervace 14 – 7 dní před příjezdem je účtován storno poplatek ve výši 30 % z celkové výše pobytu.
  • Při zrušení rezervace 6 a méně dní před příjezdem je účtován storno poplatek ve výši 50 % z celkové výše pobytu.

OZNÁMENÍ PRO SPOTŘEBITELE:
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů § 14 zákona č. 634/1992 Sb. v platném znění

  1. Zákazník je oprávněn v případě neúspěšné reklamace výrobků a služeb u podnikatele obrátit se na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce,Ústřední inspektorát – oddělení ADR,Štěpánská 15,120 00 Praha 2,Email: adr@coi.cz,Web: https://adr.coi.cz.Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.
  2. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.
  3. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.